Кінотеатри

Cinedom Begleitperson frei lnhaber*innen eines Schwerbehindertenausweises können eine Begleitperson kostenfrei mitbringen.Behindertenparkplätze vorhanden Es stehen gekennzeichnete Parkplätze in Eingangsnähe zur Verfügung.Zugänglich mit Rollstuhl Den Gast erwarten keine Treppen, ggfs. ist eine Rampe vorhanden.Barrierefreie Toilette Die Toilette ist barrierefrei zugänglich und rollstuhlgerecht eingerichtetAudiodeskription Für visuelle Beiträge ist eine akustische Bildbeschreibung verfügbar.Untertitel Video- und Audio-Beiträge enthalten Untertitel.Assistenzhund willkommen Es ist möglich einen Assistenzhund mitzuführen.

Cinedom

Пояснення

Cinedom – найбільший кінотеатр у Кельні. Він має 14 кінозалів, 4 з яких мають індивідуально регульовані крісла. У цьому кінотеатрі можна переглянути широкий вибір фільмів у жанрах бойовик, аніме, трилер, фантастика, жахи, фентезі, драма і комедія. Але тут також показують концерти та документальні фільми. Для дітей віком від 3 років пропонуються дитячі фільми, що відповідають їхньому віку.

Безбар’єрність

Begleitperson frei lnhaber*innen eines Schwerbehindertenausweises können eine Begleitperson kostenfrei mitbringen.супроводжуюча особа безкоштовно
Behindertenparkplätze vorhanden Es stehen gekennzeichnete Parkplätze in Eingangsnähe zur Verfügung.8 паркувальних місць для людей з інвалідністю
Zugänglich mit Rollstuhl Den Gast erwarten keine Treppen, ggfs. ist eine Rampe vorhanden.доступно з інвалідним візком
Barrierefreie Toilette Die Toilette ist barrierefrei zugänglich und rollstuhlgerecht eingerichtetбезбар’єрний туалет
Audiodeskription Für visuelle Beiträge ist eine akustische Bildbeschreibung verfügbar.аудіоопис
Untertitel Video- und Audio-Beiträge enthalten Untertitel.субтитри
Assistenzhund willkommen Es ist möglich einen Assistenzhund mitzuführen.дозволяється перебування з собакою-помічником

Додаткова інформація про безбар’єрність

• У безбар’єрних туалетах немає відкидних дзеркал, а вхід до туалетів можливий лише зліва.
  • Місця для паркування для людей з інвалідністю у підземному паркінгу Mediaparkt є платними (тариф у кінотеатрі: 2,50 євро за 4 години)
  • Кінотеатр 8 не доступний для людей в інвалідних візках.
  • Аудіоопис  та субтитри тільки через додаток «Greta»: https://www.gretaundstarks.de/greta/greta
  • Для  людей з інвалідністю діють знижки

Контактна інформація

Ім Медіапарк 1

50670 Кельн

Телефон: 00 49 22 1 95 19 51 07

Електронна пошта: kontakt@cinedome.de

Веб-сайт: https://cinedom.de/

Час роботи

Понеділок – четвер  15:00 – 21:30

П’ятниця 15.00 – 23.30

Субота 13:30 – 23:30

Неділя 11:00 – 21:00

Доступність громадським транспортом

Зупинка Крістофштрассе/Медіапарк

Маршрути штадтбану 12 і 15

Кельнський паспорт

Пропозиція для біженців

Вхід

Від 6 євро

Lichtspiele Kalk Begleitperson frei lnhaber*innen eines Schwerbehindertenausweises können eine Begleitperson kostenfrei mitbringen.Zugänglich mit Rollstuhl Den Gast erwarten keine Treppen, ggfs. ist eine Rampe vorhanden.Barrierefreie Toilette Die Toilette ist barrierefrei zugänglich und rollstuhlgerecht eingerichtetAngebote für Blinde Es gibt einen Begleit- und Unterstützungsservice für blinde Gäste.Assistenzhund willkommen Es ist möglich einen Assistenzhund mitzuführen.Audiodeskription Für visuelle Beiträge ist eine akustische Bildbeschreibung verfügbar.Untertitel Video- und Audio-Beiträge enthalten Untertitel.

Lichtspiele Kalk

Пояснення

Lichtspiele Kalk – це кінотеатр із залом на 87 місць. Це програмний кінотеатр, в якому демонструються добірні фільми як в оригінальній версії, так і з німецьким дубляжем.

Безбар’єрність

Angebote für Blinde Es gibt einen Begleit- und Unterstützungsservice für blinde Gäste.служба супроводу та підтримки незрячих людей
Audiodeskription Für visuelle Beiträge ist eine akustische Bildbeschreibung verfügbar.аудіо опис
Untertitel Video- und Audio-Beiträge enthalten Untertitel.субтитри

Додаткова інформація про безбар’єрність

• до безбар’єрного туалету можна під’їхати лише з одного боку, поруччя є лише зліва, а умивальник не регулюється по висоті.
  • є два місця для інвалідних візків. Кінотеатр просить попереднього бронювання за номером 00 49 221 29 49 79
  • послуги супроводу та допомоги надаються за запитом
  • аудіоопис та субтитрування виключно через застосунок «Greta»: https://www.gretaundstarks.de/greta/greta

Контактна інформація